Blogga eller inte?

Ja hur ska man ha det på sin blogg?
Vilka saker ska man skriva och inte skriva?
Jag är ju inte någon jätteinbiten bloggare och inte har jag funnit vad jag ska rikta in mig på.
Hmmm finns det någon som kan ha intresse av att läsa det jag skriver? Vad gör jag för att intressera andra för att läsa just min blogg?

Kanske ska göra den mer spännande roligare att titta på, Kul inlägg som fångar min läsare ja om det nu finns någon därute som känner att dom kan komma med tips och ideér skulle jag bli tacksam.



Är det så att man finner en skatt vid regnbågens slut? Men var är slutet och var är början?

Ha det

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Jag lovar att fixa headern till dig, fortsätt (börja) kommentera andras bloggar! :D

2010-10-13 @ 22:37:17
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0