Ensam!

Ja sitter här ensam. Elin är på tjejkväll och ska övernatta. Tycker jag är kul. Själv sitter jag och funderar över livet en smula.Vad är meningen med livet? Finns nog inget enkelt svar på det. Är det äta, sova, jobba, äta, sova?

Ja säg det. Jag vill nog hinna med lite mer än bara det. Man måste ju få njuta lite också. Träffa nära och kära. Ja men jag tror att ser man positivt på tillvaron så går det mycket lättare.

Allt löser sig till slut på det ena eller det andra sättet. Hur man än ser på saken landar man alltid på jorden. =)

Ha en skön kväll alla.



Känns det mörkt och dystert så här i höstmörkret så tänk er en härlig sommardag. =)

Kramar till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0