Fotografier!

Gula höstlöv, solen som skiner och lite kyligt i luften. Finns det nåt mer perfekt väder att fotografera i?
Jo det finns det säkert men visst blir det helt underbara bilder av riktigt höstmotiv. =)



Här är ett höstträd men inte världens bästa bild direkt. Det roligaste var att jag blev nästan utskälld när jag tog bilden. Kom en äldre farbror och sa lite vresigt " Vad filmar du för nåt? " Jag sa att jag tar ett kort på det vackra trädet och då gick han muttrande därifrån.

Men men har även blivit fotograferad av en "riktig" fotograf idag. Kul kul har fortfarande kramp i käkarna.

Kanske kommer det fotot hit en dag.

Ha det bra

Kramar till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0