Hej allihopa!

Ja jag kan inte tro att det är sant själv =) Känns som om det vore år sen jag bloggade men det "bara" nästan 2 månader.

Sitter här i min ensamhet eftersom Elin har åkt till sin pappa. Hon ska vara borta en vecka nåt. Känns redan tomt och tyst men är ändå glad att hon har så bra kontakt med sin pappas släkt. =) Det är viktigt.

Men vad fick mig att börja skriva idag då? Ja det är många tankar som poppar upp i huvudet när man sitter själv och det är tyst. Nu har jag bestämt mig....... För vad undrar säkert nån om det nu är nån som läser min blogg.

Jo jag har bestämt mig för att nu får det vara slut.......

.......................på alla mina onyttigheter.

Nu ska det bli andra "bullar" här hemma. Nu ska jag ta tag i min viktnedgång. Satte ett vad med min syster när vi var och campade. minst 30 kilo ner till nästa campingtur nästa år. Sen sa jag till min systerson att jag ska börja springa med honom när jag gått ner 30 kilo.
Nu vet jag ju inte om jag gör det även om jag lyckas gå ner. =). Springa är ju inte riktigt min melodi. Men jag kan ju alltid testa i allafall.

JA och jag vet att det här har jag sagt innan men nu ska jag verkligen börja, jag måste om jag ska hinna klara vadet. =D. Finns väl ingen som inte vill vinna ett vad?

Så nu finns det ju ingen återvändo, jag lovar inte att jag ska skriva varje dag men om inspirationen jag känner just nu fortsätter så vet man inte om jag skriver av bara farten.

Så imorgon börjar mitt nya liv. Vad som kommer att ske eller inte ske får ni se om ni vill läsa min blogg. Jag ska försöka att åtminstone uppdatera 2 gånger i veckan.

Håll till godo så länge. Är det nu så att ni läser så skriv gärna en kommentar. =)

Kramar till alla

Så här ser jag ut idag. =)

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

2 gånger i veckan, det är ju bra ;)



Mamma, vi gör det här tillsammans. Vi är starka!

2011-07-26 @ 00:42:21
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0