Länge sen!

Ja det var länge sen jag skrev. Det har hänt massor sen sist så jag har inte haft tid.
Den 26/2 blev jag ordförande i Ridklubben, en rolig utmaning som jag ser fram emot. Ska bli kul att jobba fram en strategi på hur vi ska utveckla klubben. Har bra folk med mig i styrelsen så jag tror att det kommer att bli bra.
Sen trivs jag enormt på jobbet och känner att min nya arbetskamrat och jag funkar otroligt bra ihop. =)
Sen har jag snart uppnått mitt andra mål med min viktnedgång. Snart - 15 kg. =D
Jag har börjat att gå en runda på 1,1 mil en gång i veckan, Mitt mål där är att jag ska gå 3 gånger i veckan, men är inte där än. Men det kommer.
Ja lite om vad som hänt. Som jag sagt förr ska försöka bli bättre på att skriva här.
Allt för nu.
Kramar till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0