KALLT

är bara förnamnet. - 18,8 när jag gick upp idag. Har åkt på en sådan dunderförkylning så känner mig så trött och matt och har ont i kroppen.
Men det går nog över =)
Men för att gå tillbaka till kylan så lider jag med Troja som får så ont i tassarna när vi är ute så hon haltar extremt.
Har "skor" till henne men då blir det Bambi på hal is och hon ramlar i stället så jag vet inte vilket som är bäst. Frysa om tassarna eller kanske skada sig när man gör en frivolt?
Man känner ju inte för att gå utanför dörren ens men Troja och jag har ju inte så mycket att välja på för kissa måste hon ju.
Men det blir inga längre rundor utan små korta så hon hinner det hon ska. Men rastlös blir hon. Var och släppte henne häromdagen men det blev ingen lång stund det heller för efter ca 10 min visste hon inte vilket ben hon skulle stå på så det var nära att jag fick bära henne till bilen. =)
En bild från ett annat tillfälle när vi var i skogen. Då var det inte så KALLT.
Ha en bra dag
Kramar till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0