Torsdag!

Ja semestern börjar lida mot sitt slut. På måndag börjar jag igen men jag ser fram emot en härlig höst med mycket jobb. Ja alltså mitt 2:a jobb. 
Sen i februari är jag Tupperwarekonsulent och det är så otroligt roligt. Jag får komma ut och träffa en massa roliga människor. 
Fast först börjar vi med träff hos teamledaren på tisdag och den 17-19/8 kör vi på med "firmafest" där vi kommer att få ta del av alla nyheter som kommer framåt. Ja som sagt det är så spännande. 

Men tillbaka till dagen. 
Började dagen med en hundpromenad då jag är hund och kattvakt åt min syster. 
Sen drog jag till gymmet för ett tungt benpass. Så jäkla nöjd att jag klarade 35kg i benspark. Första gången. 💪
Klarade även Russian twist utan problem, nu ska jag bara ha till det med bollen också. Men där är jag inte riktigt än. Men några veckor till så ska jag nog fixa det. Skam den som ger sig. 
Startade ju mitt "nya" liv 27/5-18. Snart -10kg. 

Nu sitter jag på syrrans altan och läser. Så underbart livet kan vara. 
Det var allt för idag.
Ha det bra alla
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0