2 veckor!

Sen jag skrev nåt här. Ja nu är man tillbaka i vardagen efter 5 härliga semesterveckor. =)

Svårt att tro att det redan gått 2 veckor, men det har varit fullt upp med inskolningar av nya barn till gruppen så det är kanske inte så konstigt att tiden bara flyger iväg.

Idag ska jag iväg till min syster och  lägga golv. Blir tredje gången vi gör det så vi börjar bli riktigt duktiga på att renovera =). Tapetserade gjorde vi förra helgen.

Man blir sugen på att få det fixat härhemma också så får nog ringa till hyresvärden.

Men nu ska jag äta frukost och sen ska jag iväg. Kommer mer om det senare om jag orkar eller en annan dag. =)

Ha det bra!
Kramar till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0