Augusti!

Ja idag är det den 1 Augusti. Inte klokt om ni frågar mig =).

En veckas ledighet kvar sen rullar man in i sina rutiner igen. Egentligen kan det vara skönt, jag får alltid mer gjort när jag jobbar av någon konstig anledning.

Jag är alltid mer strukturerad när jag har fullt upp.

Snart kommer min Elin hem igen, ska bli skönt att få hem henne även att jag vet att hon har det hur bra som helst. Men det är så tomt utan henne =)

Nu undrar ni säkert hur det gått med klädkammaren ja inte alls svarar jag då. ;).
Som sagt var jag får inte så mycket gjort när jag är ledig.

Om en liten stund ska jag ner till stallet och städa, ja det gör jag men då är det fler inblandade och jag kan ju inte bara utebli då. =D

Men men det var allt för nu.
Ha det bra
Kramar till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0