4/1 2011

Roliga rubriker jag har nu för tiden. =)
Dagen började med sovmorgon. Får nog försöka att komma upp på morgonen nu ska ju snart jobba igen.
Efter att jag varit ute med Troja så åt jag frukost och läste tidningar. Läser ju gamla nyheter.
Sen var det dags att få upp Elin och hennes kompis. Och dom kom upp kl. 13.00 lång sovmorgon där.
Vid 14-tiden åkte vi till stallet. Sen var vi och handlade och jag lagade taco till middag.
Och sen var det dags för tv och en stund framför datorn.
Imorgon ska Trazzel och jag åka till veterinären och ta blodprov. Han har epelepsi så man kollar att värdena är bra en gång per år.


Svårt att tro att en sån här sötnos har epelepsi.

Ha det bra.
Kramar till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0