26/7 2011

Min dag idag :D.

För 44 år sedan kom jag till världen. Ja vad säger man annat än att tiden går så otroligt fort. Jag tycker inte det är länge sedan jag fyllde år och ändå har det gått ett helt år.

Man blir ju nästan mörkrädd att tiden bara svischar förbi.

Det är i alla fall soligt här idag och det känns skönt. Hade tänkt att göra en massa idag men nä det får vänta tills imorgon. Det är ju min dag idag.

Nu ska jag göra mig kaffe för det är jag värd. ;)
Men jag lovade ju att jag skulle skriva här så då får jag ju hålla det :D

Ni får ha en underbar dag för det ska jag ha även om jag saknar Elin. Men jag vet att hon tänker på mig :D


Kramar till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0