29/7

Så nu har snart hela juli gått också.
Har haft 4 veckors semester och har en vecka kvar. Fattar inte var dom dagarna har tagit vägen men det är ju bara till att inse fakta.

Idag är det stora städardagen. Tog bara en liten paus nu. Ska bara göra den vanliga städningen idag, plocka undan lite dammsuga och torka golv.

Sen imorgon ska jag försöka ta mig i kragen och rensa min klädkammare, den ser hemsk ut. Typ en avställningsplats som man ställer in saker och så säger man det tar jag en annan dag och innan man inser hur man gjort så har man fyllt det här lilla utrymmet ända upp till taket. Så det är bara till att gilla läget och städa där också.

Så jag hoppas att jag fixar det imorgon. =)

Nähä tillbaka till städningen.
Ha det bra.

Kramar till alla. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0