Brrrrr!!!!

Ja så uttrycker jag mig idag. Idag har det varit ett riktigt höstrusk här. Regnat i stort sett hela dagen. Får nog lägga undan sommarskorna nu. Dags att ta fram promenadskorna. =)

Fortsätter mitt nya liv som LCHF:are. Har aldrig mått bättre, inga problem med magen utan den funkar som den ska.
Nu ikväll åt vi köttfärsröra med stekta grönsaker till. Mums.
Saknar faktiskt inte kolhydraterna nåt. Finns så mycket annat man kan äta istället för det.
Nu har jag ju kommit igång med maten så nu är det baraq gymmet som fattas ;). Får väl ta mig i kragen även där. Måste ju träna 10 gånger innan nyår. Fortsättning följer.........................................

Men om jag återvänder till vädret så ska jag säga att jag gillar hösten med alla dessa fina färger.
Lägger upp några bilder jag tog igår. Inte världens bästa skärpa men ändå .........






Årets sista Lupin kanske?


Troja älskar sin boll =).

Ja några höstbilder blev det.

Ja lite från mig idag. Ha det bra tills nästa gång.

Kramar till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0