Lördag!!!!!!!!!!!!

Idag har varit en fullspäckad dag.
Upp tidigt för att skicka iväg Elin till Ullared. Sen tog jag en promenad med Troja eftersom jag ändå var uppe =)
Sen var det dags för kaffe med vispgrädde i. Funkar fortfarande med LCHF. Jag har aldrig mått bättre. =D

Därefter åkte jag med syster-yster till Nässjö för att hämta en garderob hon köpt.
När vi kom hem igen blev det nästan ett styrkepass med att bära upp 4 olika kartonger där 2 vägde 33 kg var den tredje vägde 23 kg och den fjärde 21 kg. Inte så kul att bära upp till andra våningen men upp kom dom =)

Sen var det hem för att börja röja lite härhemma. plockade och plockade samtidigt som jag tvättade och hängde upp tvätten, Kvar väntar den rena att bli vikt men det tar jag en annan dag :P

Sen var det till att äta kycklingsallad.

Forsatte att plocka.
Dags för att åka till stallet och ta in hästarna. När dom var inne och hade fått mat åkte jag till skogen med Troja.

När jag kom hem satte jag på kaffe och därefter fortsatte städandet.
Elin kom hem och jag lagade stekt kyckling med stekta grönsaker till och vitlökssås. MUMS var det.
Nu sitter jag här och har inte städat färdigt än får bli imorgon. :P

Liten höstbild ska ni få. =D


Kramar till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0