Onsdag!!!

Mitt i veckan igen. Undrar var tiden tar vägen nånstans?
Idag i allafall har det varit ett underbart väder. Var i skogen med Troja och hade även med mig Hero.
Dom blev så lyckliga när dom fick springa som galningar och jaga varandra. =D

I drygt 40 min sprang dom som dårar och jag kunde bara stå och njuta av solen.

Här springer dom dock inte. =)

Har funderat en del på vad som händer i ens liv. Ena stunden glädje och i nästa är det sorg. Om en vecka på fredag ska jag på begravning. =( Inte det roligaste här i livet. Men det är ett sådant tillfälle man får träffa släkten.
Synd att man inte tar vara på nära och kära bättre egentligen. Imorgon kan det ju vara försent.
Så tänk på det alla och njut av varandra medans tiden finns där

http://www.youtube.com/watch?v=2az41ff1OjE

Tänkvärda ord från Ronan Keating, Lyssna och njut =)

Kramar till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0