Söndag och måndag.

Ja igår glömde jag alldeles bort att skriva. Men men skriver nu. 
 
Gårdagen tog jag mig en joggingrunda, är nu framme på v.9 av mitt program och jag tycker fortfarande det är skitkul. Eller ja åtminstone efteråt ;) Men är så otroligt stolt och nöjd att jag fixar detta :) Har alltid tyckt det är döden att jogga och nu längtar jag mellan gångerna. Vill inte öka antal dagar /vecka än. Då är jag rädd att jag tröttnar och det vill jag inte denna gången. 
 
Jag har bestämt mig för att nu ska kilona rasa en gång för alla. Och mentalt är jag inställd på att klara det denna gången oavsett hur lång tid det tar. Har redan minskat 5 kilo sen jag började så sakta men säkert är jag på väg åt rätt håll.
 
Anmälde mig till att få gratis PT i 90 dagar och idag hade dom ringt mig. Så nu hoppas jag på att jag blir vald. Det skulle verkligen sitta perfekt nu.
 
Ja idag har jag jobbat, gått med hunden och varit på utvecklingssamtal. Nu är det snart god natt.
 
Ha det bra tills nästa gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0