Är mig lik!

Ja jag är mig lik. Tyckte jag var duktig när jag började blogga igen. 😜 
Men sen tickar tiden på och man glömmer att skriva. Men men nu är jag här igen.

Är inne på andra veckan på mitt kost och  träningsschema efter jul. Det går över förväntan med kosten och träningen kör jag inte riktigt som det är sagt. 
Vann en månad på ett annat gym men trivs inte riktigt där så kör på med Zumba här hemma istället. Ska lösa nytt på mitt "gamla" gym snart och längtar faktiskt så jag kan komma igång igen. Fast Zumba är svettigt det också och fantastiskt kul. Prova det ni som inte gjort det. 😊

Som sagt ska försöka skriva efter varje träningspass så ni kan följa mig om ni vill.

Ha det bäst alla. 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0