Julafton!

Ja tänka sig det har jag haft idag igen. Denna gång har jag firat det med min mamma och med Elin. Det var köttbullar, prinskorv, omelett, Janssons och skinka. Sen var det julklappar. Vi hann även med en fika.

När jag kom hem blev jag jättedålig.
Så all julmaten kom upp igen och jag fick gå och lägga mig en stund. Nu är jag lite piggare men känner fortfarande mig olustig.

Kontentan av detta är att jag ska nog inte äta julmat och dricka julmust. Tur att julen är över för denna gången.

Ha ett bra nyår och sov gott.

För det ska jag göra alldeles strax.

Kramar till alla.

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Det var rätt :D

Vill du bli länkad?

2011-01-01 @ 18:07:51
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Tänkte nästan det ;)

Kommentera andra bloggar nu så du får lite läsare! :)



Puss

2011-01-01 @ 21:32:57
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0