Ledig dag!

Semester har jag haft idag. Först på morgonen körde jag till Nässjö med min mamma. Hon skulle röntga sina knä.
Därefter åkte vi och shoppade lite. När vi kommit in så gick strömmen. Kul kul. jättemörkt. Strömmen var nog borta en halvtimme.

Men men jag köpte mig en gran. Sen åkte vi hem igen.

Var hemma en stund och sen åkte jag till skogen med Troja. Hon älskar att hämta sin boll när jag kastat den. Jobbigt dock att springa i all snö.

Sen var det dags att köra till Nässjö än en gång. Denna gången var det med Elin. Hon skulle prova ut linser.
Funkade jättebra. Nu är det en prov vecka sen ska vi tillbaka igen.

Ja så har min dag sett ut, inte mycket till semester. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0