Tidig Lördag!

Ja lördagen den 27/11 har precis börjat.
Det är en dag i både glädjens och sorgens tecken.

Ska vi börja med det tråkiga så är det exakt 8 år sedan min pappa dog. Jag fattar knappt att det är så länge sen. Får väl också säga att det gör ju inte så ont nu som det gjorde i början.
Vila i frid.

Och så går vi då över i glädjens tecken.
Idag blir det till att kalasa.
Mamma fyller 70 år 5/12
Jimmy fyller 20 år 1/12 (min brorson)

Ja vi ska ha kalas för dom idag och min mormor och min ´morbror samt 2 av mina kusiner kommer och firar. Har inte träffat dom på länge sä det ska bli riktigt kul.

Men men då är det nog dags att gå och lägga sig nu så jag orkar med kalaset.

Så sov gott och dröm sött alla därute, för det ska jag göra nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0