Lång dag!

Så var snart denna tisdag till ända. det var en lång dag på jobbet idag. Idag jobbade jag till kl.18.00. Men dagen har gått otroligt fort. Den gör det när man har roligt på jobbet. Bra arbetskamrater och en underbar barngrupp. Den glädje man känner när man jobbar med barnen är otrolig. Man får så otroligt mycket tillbaka. =)

Jag vill påstå att jag har ett underbart och givande arbete. Förskollärare. :D.

Detta är dock inte den barngrupp jag har nu utan detta är min dotter ochmina syskonbarn. Men men dock är det ju barn och bilden passade till texten.

Nu är det dock dags för sängen så jag önskar alla god natt och sov gott.

Kramar till alla.

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha, va små vi var! =D

2010-09-22 @ 06:36:42
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0