Lördagkväll!

Känner mig ganska nöjd. Jag har ridit idag =) Eller ja ridit och ridit, Jag fick sitta upp och skritta men det var nog ganska tillräckligt för mig. Jag har ju liksom inte ridit på typ 13 år eller nåt. Men det var en härlig känsla att sitta på hästryggen igen. Vill gärna börja rida igen men som sagt var ekonomin sätter stopp för det just nu.

Om några timmar har jag en 13-åring i huset. =)

Ja här är hon 12 och imorgon 13.

Tänk vad fort åren har gått. Tycker att det var igår jag fick henne. Ja men imorgon blir det frukost på sängen och nån present blir det ju också. Men jag säger inte vad, det får bli imorgon kväll.

Det var det hela för idag.

Ha det bra alla.
Kramar till alla. =)

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Fin bild! NOT!

2010-09-19 @ 14:50:45
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: viveca

Vad kul att dú börjat rida igen :)

2010-09-20 @ 15:37:05
URL: http://ridochres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0