Torsdag kväll!

Ja då är snart denna dag till ända men jag måste ju berätta om min fantastiska kväll. =)

Lärarförbundet i min kommun hade anordnat en höstfest. Tre rätters middag på menyn och Dacke drängar som underhållning. Helt underbart roligt.

Vi fick en laxmacka till förrätt
Till huvudrätten serverades det klyftpotatis, oxfilé, baconinlindad sparris och sallad.
Till dessert fick vi kaffe och kladdkaka.

En mycket lyckad kväll med många medlemmar som kom.

Jag tror att alla var mycket nöjda.

Men nu väntar sängen så god natt på er alla

Kramar

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: :D



Har du sjungit karaoke någon gång? Jag har gjort det heeela kvällen. Pinsamt... men roligt >.<

2010-09-24 @ 01:36:55
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: josephine

sv: härligt :D jo bra! vad gör dudå? :) KRAM

2010-09-24 @ 15:46:52
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0