Längesen!

Var det som jag gjorde ett inlägg i min blogg. Kanske inte är någon riktig bloggare eller annars vet jag inte varför det blir långt mellan gångerna. Men nu är jag här =). Vad har då hänt sen senast? Jo vi jobbar för högtryck i ridskolan för att komma på en bra lösningn för den.Vi har i stort sett möte varje vecka och nu börjar det se ljusare ut åtminstone fram till sommaren. Känns skönt att det är löst så långt och att eleverna valde att fortsätta terminen ut, bara ett fåtal tappade.

Jag njuter i det fina vädret som äntligen har kommit efter denna långa vinter.
Har varit "fotomodell" åt min dotter, bildbevis kommer.

Ha nu en underbar dag och njut av livet.

Kramar till alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0