Länge sen!

Ja det var ett tag sen jag skrev, men har inte haft energin till att skriva. Men nu börjar den sakta men säkert att komma tillbaka.

Har nu gått färdigt min utbildning så nu är jag färdig handledare. Känns skönt att vara klar.
Har även gått färdigt matte cirkeln vi har haft på jobbet och det är också skönt att den är klar.

Nu är det snart jul och då ska jag ha det skönt och bara återhämta min energi för att ta nya tag efter nyår.
Vi är klara med nästan alla kvällar på jobbet, bara lucia kvar på måndag.

Vi ska ha julshow i stallet så det är lite pusslande för att få ihop den. =) Men det är bara kul tycker jag.

Ja det var lite som hänt.

Tänkte ta nya tag med min blogg efter nyår, bli lite duktigare på att göra inlägg några gånger i veckan i allafall.


En bild på månen jag tog när Troja och jag var i skogen. Kan säga att det var ganska mörkt =)

Det var allt för idag.

Kramar till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0