19-20/1 2011

Känner mig så nöjd över dessa två dagar. =)
Igår så red jag lektion. Den första på säkert 13 år. Om det inte är ännu längre sen. Men det gick jättebra. Kändes lite pirrigt först men det gick över ganska fort. Sen var det bara så himla kul. =D



Trodde ju då förstås att jag skulle ha träningsvärk idag men kände mig inte så stel som jag kan göra ibland på morgonen.

Efter jobbet idag åkte jag och min arbetskamrat till gymmet. Där cyklade jag 1,65 mil. Körde ett program som heter Fat Burner och det kändes att det var det. Så risken finns att träningsvärken kommer imorgon. Men det är ju en annan historia. ;).

Jag trodde att jag skulle kunna redovisa viktminskning nu men eftersom jag fortfarande är utan våg har jag inte kunnat få någon startvikt.
Men det kommer så fort min nya våg kommer. Då ska jag hålla er uppdaterade i min kamp.

Ha det bra.
Kramar till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0