Bedrövlig vecka.

Denna veckan har inte varit rolig alls. Förra söndagen var jag uppe tidigt och tränade på gymmet och kände mig så nöjd .

På måndag morgon vaknar jag med ryggont. Hade förmodligen tränat fel. Ryggvärken blev värre och värre, kunde knappt ta mig ur sängen på morgonen. Sen mynnar det hela i att jag antagligen gått och spänt mig så jag fick nackspärr och det har jag än.

Så det har inte blivit någon träning denna veckan mer än promenaderna med Troja. :(

Jag hoppas att jag är bra snart så jag kan fortsätta min träning.

Så vi kan ju säga att det var ett tillfälligt bakslag denna veckan och att jag slipper fler i framtiden

Ha en bra dag alla.
Kramar

Alltså denna vecka har varit i viloläge. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0