Blir inte som man tänkt sig!

Nä så är det kanske för de flesta. Jag hade tänkt att ägna mig åt mig själv och kämpa med min vikt. Finns i och för sig inga ursäkter det är ju bara till att göra det. Ja jag vet att det är så men känner ändå att jag lägger ner mycket tid på min utbildning och på att få igång ridklubben.

Men jag är ju "hästägare" 4 dagar i veckan just nu så jag hoppas att det kan ge mig lite hjälp på vägen. Red igår och det var så roligt. Känns som om det var igår. Lite ringrostig är jag ju allt men ge mig lite tid så kommer jag nog tillbaka ganska fort.

Vem är nu denna häst? Ja hennes namn är Kedves och hon är ett sto på ca 170 cm. Väldigt högt när man ska sitta av :P.
Själv är jag ju då 157 cm så ni kan ju själva förstå. :D

Kan ju hända att jag kommer att blogga om detta nu istället.

Lovar att det kommer bilder senare.

Ha det bra så länge.

Kramar till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0