Solhemsrundan!!!

Ja så heter den rundan jag skrev om i ett inlägg igår som bara försvann. Hur frustrerande är inte det när man gjort ett inlägg och så kan man inte ens spara det. Sånt gör mig förbannad.

Men nu ska jag inte låta sånt suga energin av mig utan jag gör ett nytt inlägg och hoppas på det bästa. =)

Som sagt var så red jag Solhemsrundan igår. Med mig hade jag 4 lyckliga flickor. Dom sa att det var en av de roligaste uteritter dom ridit. Tur man kan glädja med det lilla =D

Fast ska jag vara ärlig så var vi 5 som var glada. Jag älskar att rida den rundan. Den är underbar och vädret igår var lika underbart så det kunde ju inte blivit bättre.

Ha det bra.
Kramar till alla.

En härlig uteritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0