7/10 2011

En dag i sorgens tecken. :'(. Vid halv tre idag fick jag ett besked som jag inte ville ha men som kanske ändå var väntat.

Min älskade lilla mormor hade lugnt och stilla somnat in för alltid. Det gör ont i hjärtat för hon har ju liksom alltid funnits där och helt plötsligt gör hon inte det. Världens snällaste människa var hon.
Men hon har levt ett långt och bra liv.

I maj i år fyllde hon 90 år och jag är så oändligt glad att vi åkte ner för att fira henne. Det var ju 26 mil imellan oss så tyvärr blev det ju inte så ofta man var i Lund hos henne men som sagt är jag glad att vi var där på hennes stora dag. =)

Här kommer sista bilden vi tog på henne.

Elin, Maja och jag.

Sov i frid älskade mormor.

Kramar till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0