Hallå !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I´m back =D. Helt otroligt eller hur. Ja fick ett ryck att blogga lite. Inte hänt på ett tag. =)
mmm jag har faktiskt börjat mitt nya liv som jag tjatat om innan. Börjar snart min 4:e vecka av mitt nya.
Jaha tänker ni säkert vad är det nu frågan om. :P
Det ska jag tala om för er.
För snart 4 veckor sen började jag förändra mitt liv.
Nu är det bara LCHF som gäller, inget annat och jag mår fantastiskt bra.
För er då som inte vet betyder det. Low Carb High Fat alltså äter jag inga kolhydrater.
Borta är bröd, pasta, ris, potatis m.m. Allt som innehåller mer än 5% kolhydrater ratar jag numera och det har faktiskt blivit nästan 4 kg-. Ja nu kanske det blir att ni får följa mig på min resa, för nu är den igång.

Ha det undrbart så länge så hörs vi snart igen.


En liten bild som min dotter tagit. =)
Ha det bra tills nästa gång.
Kramar till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0