3/1 2012

Hej alla glada! =)
I´m back =D
Ja idag i allafall. Har firat jul och nyår med nära och kära och haft en underbar ledighet. Men nu är jag tillbaka i jobb igen.
Alltid lite jobbigare när vi är sammanslagna med andra avdelningar. Blir en oro i barngruppen när det inte är vanliga rutiner och det blir ju att även vi personal blir otroligt mycket tröttare.
Men det är denna veckan sen återgår det till det normala. =)
Får en ny arbetskamrat nu och det ska bli jätteroligt att jobba med henne. Tror att det kommer att bli toppen.
Även ny chef blir det och det ser jag också fram emot, ska bli roligt att lära känna honom. Kan behövas lite manligt i vårt arbete.
Mitt liv med LCHF börjar komma tillbaka i normala rutiner igen, Har unnat mig lite i jul. Känner inte att jag misslyckats för det utan det var ett medvetet val.
Har snart nått mitt första mål -10 kg. Inte långt kvar nu. =)
Känns bra.
Men nu får det vara för denna gången.
En liten snöbild trots att den försvann sen. (snön alltså :P)
Ha det bra!
Kramar till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0