Dags att börja igen :)

Ja tänkte att det var dags att ta tag i min blogg igen för vilken gång i ordningen vet jag inte, men ska denna gång försöka hålla i.
 
Är nu lite drygt 1 år och 3 månader sen jag bloggade sist och det har varit ett tungt år som jag bara vill lägga bakom mig.
 
Vill inte berätta här vad men bara skönt att få det sagt. Kanske jag kommer att skriva det men vet inte om jag publicerar. Kanske längre fram när jag känner att det är bakom mig att jag delar med mig. 
 
Ja som sagt många gånger förr så kämpar jag med min vikt men nu känner jag att det sakta går åt rätt håll. Jag har börjat jogga. Ja det är faktiskt sant. :) Det är nog därför jag känner att jag ska lyckas denna gång. Har inte sagt nåt slutdatum utan det kommer när det kommer. 
 
så nu kommer ni att få följa min kamp mot ett smalare jag. Kommer här att berätta om mina dagar framåt och jag hoppas att ni vill följa och stötta mig. 
 
Imorgon kommer jag att skriva in mina mått mm. 
Håll till godo så länge. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0